Вівторок, 17.10.2017, 10:48
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Державний навчальний  заклад
"Корсунь-Шевченківський  професійний  ліцей"


Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Передовий педагогічний досвід

З досвіду роботи викладача вищої категорії Задорожньої Олени Миколаївни

Тема досвіду. Професійно спрямовані завдання з української мови для підготовки кваліфікованих робітників харчового напрямку




 


 Задорожня Олена Миколаївна , освіта вища, стаж педагогічної роботи - 17 років, спеціаліст вищої категорії, працює в Корсунь – Шевченківському професійному ліцеї викладачем української мови та літератури.
 
                                              Технологія досвіду
« Педагогічна діяльність це високе мистецтво  навчання і виховання, що постійно вдосконалюється, доступне кожному педагогу, основу якого складають професійні знання, вміння і здібності.»  
                                                                                                   А.С. Макаренко 
  Задорожня Олена Миколаївна , освіта вища, стаж педагогічної роботи - 17 років, спеціаліст вищої категорії, працює в Корсунь – Шевченківському професійному ліцеї викладачем української мови та літератури.
 Олена Миколаївна досконало володіє методикою викладання предмету. На кожному уроці намагається створити атмосферу
взаєморозуміння, взаємодопомоги.
   В своїй роботі використовує лекційні, семінарські форми навчання. Важливим елементом на кожному уроці вважає самостійну роботу. Адже така робота сприяє
зосередженості, тренує увагу, розширює словниковий запас.
  До кожного уроку намагається підходити творчо, використовуючи в своїй роботі, як традиційні, так і нетрадиційні види уроків : брейн – ринг, театралізований урок, усний журнал, інтегрований урок, орфографічний практикум.
   Важливе значення надає писемній грамотності  учнів, адже проблема грамотності завжди є одним із показників загального рівня
культури сучасної людини.
   Вивчення мови пов’язує з використанням  професійно спрямованих завдань для підготовки спеціалістів харчового напрямку.Завдання професійного спрямування допомагають розширити кругозір знань з
професії,
поповнюють словник учнів професійними термінами,
сприяють закріпленню матеріалу з предмета за професією.
 Кожного року учні беруть участь в учнівських олімпіадах з української мови, є учасниками і переможцями конкурсу ім. П. Яцика, МАНУ.
 Учні завжди позитивно відгукуються про Олену Миколаївну, кажуть, що
«вона вимоглива, але й добра, привітна», «завжди поважає учнів».
 Комплексно-методичне забезпечення предмету на високому рівні. Створені поурочно-тематичні папки, різнорівневий дидактичний
матеріал, тестові завдання для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів.
  Досвід викладача вивчається і впроваджується
серед працівників ліцею.
                                     Результативність досвіду
    Задорожня Олена Миколаївна, впроваджуючи  інноваційні форми і методи навчання, професійно спрямовані завдання добивається підвищення активізації пізнавальної  діяльності учнів на уроках української мови та літератури. Даний досвід  розкриває тісний взаємозв’язок мови і професії. Адже знати мову своєї професії
- це означає вільно володітибагатим лексичним матеріалом з обраного фаху, додержуватись граматичних,лексичних, стилістичних норм професійного спілкування.
 Професійні нахили учнів намагається формувати систематично, використовуючи різні види робіт, як на уроках, так і в  позаурочний час. Знання свого предмету, володіння новітніми навчальними технологіями, створення різноманітних проблемно – пошукових завдань - все це дає їй можливість організувати пізнавальну діяльність учнів на творчому рівні, формувати науковий світогляд, тісніше пов’язувати зв’язок української мови з обраною професією.  Розроблений викладачем робочий зошит з професійним спрямуванням допоможе учням збагатити словник  професійною лексикою , розширить кругозір знань з професії.  Вся педагогічна робота викладача базується
на формуванні знань, умінь і навичок учнів через глибоку зацікавленість предметом, через впровадження інноваційних технологій, сучасних нетрадиційних форм і методів роботи.
/Робочий  зошит.doc

/проф.спрямовані завдання.doc/

/oрфографічно-пунктуаційний практикум.doc



Категорія: Передовий педагогічний досвід | Додав: заняття (18.02.2011)
Переглядів: 1842 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі ліцею

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz