Вівторок, 12.12.2017, 15:15
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Державний навчальний  заклад
"Корсунь-Шевченківський  професійний  ліцей"


Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Передовий педагогічний досвід

З досвіду роботи викладача спецдисциплін Попик Л.Д.
ПОПИК  ЛЮДМИЛА  ДМИТРІВНА


Освіта вища, стаж педагогічної роботи – 7 років, спеціаліст II категорії.

Успіх знання і оволодіння професією значною мірою залежить від ділових якостей і педагогічної майстерності викладача спецдисциплін. Саме на уроках учні отримують основні теоретичні знання і поняття по обраній професії. Викладання спецдисциплін повинно бути змістовним, активним і тісно повязаних з реальним життям. При оволодінні професією учень має планувати освіту, роботу і особистий розвиток – це надзвичайно бажані якості робітника на сучасному ринку праці. Це дозволяє усвідомити, що теорія може означати на практиці. Існує можливість застосувати інтелектуальне розуміння до вирішення реальних проблем, краще розуміти, як особисті цінності і знання впливають на наше сприйняття і вибір способу дії. Такий підхід до навчання готує учнів критично мислити про своє майбутнє і про свої ролі в якості робітника, навчає багатьом навичкам, які можуть бачити більшість сучасних роботодавців.

Все це можливо досягти за умови добре продуманого за формою, змістом уроку, на якому учні – активні учасники навчального процесу, на якому присутня наука і творчість. В своїй роботі використовую слідуючі типи уроків – комбіновані, урок засвоєння нових знань, узагальнення та систематизація знань. Види уроків відрізняються своєю різноманітністю – це уроки подорожі,  урок – рульова гра, уроки – конкурси, бінарні уроки.

При проведенні уроків широко застосовую інтерактивні технології навчання – «мозкова атака», «мікрофон», «рольова гра», «робота в малих групах».

         Для проведення методично обґрунтованого проведення уроків, організації навчально – пізнавальної діяльності, формування позитивних мотивів навчання використовую різні дидактичні матеріали і картки, тести, диктанти.

         На уроках намагаюсь створити проблемні ситуації, там, де немає вибору, немає мислення.

         На початку уроку намагаюсь зацікавити учнів. Цікавість – найсильніша мотивація навчання. З метою закріплення вивченого матеріалу вдаюся до ділових ігор, кросвордів, загадок, вікторин.

         Метою створення цієї розробки є більш повне зацікавлення учнями вивченим матеріалом. Всі ці уроки були проведені мною на практиці, вони є більш цікаві, ніж звичайні, і сприяють кращому засвоєнню знань учнів.

Категорія: Передовий педагогічний досвід | Додав: заняття (07.04.2011)
Переглядів: 2486 | Рейтинг: 2.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі ліцею

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz