Четвер, 27.07.2017, 19:31
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

Державний навчальний  заклад
"Корсунь-Шевченківський  професійний  ліцей"


Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Передовий педагогічний досвід

З досвіду роботи викладача вищої категорії Степаненка В.М.

Степаненко Валентин Миколайович

 Рік народження

1963                       

Освіта  

вища

Посада  

викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна категорія 

 Спеціаліст вищої  категорії

          Тема досвіду :    Нетрадиційні форми та методи проведення уроків           

Зміст досвіду:

В своїй педагогічній діяльності викладач намагається проводити уроки з використанням інтерактивних методів навчання. Інтерактивними можна вважати технології навчання, які здійснюються шляхом активної взаємодії учнів у процесі навчання. Вони дають змогу на основі внеску кожного з учасників процесу навчання у спільну справу отримати нові знання  й організувати спільну діяльність від окремої взаємодії до широкої співпраці. В інтерактивному навчанні учні навчають один одного, їх відмінністю є діалоговий. На думку викладача, ефективність  будь-якої технології багато в чому залежить від того, наскільки правильно обрано спосіб взаємодії, форму комунікації учасників навчального процесу. Часто в існуючій системі освіти основною формою комунікації залишається монолог. Спочатку педагог у монологічній форміпередає знання учням,  а потім вони звітуються  про отриманні знання, знову ж у вигляді монологічних відповідей. При цьому викладач є своєрідними полюсом, навколо якого концентрується вся комунікація учасників навчального процесу.  До кожного уроку намагається підходити творчо, використовуючи в своїй роботі, як традиційні, так і нетрадиційні види уроків: брейн-ринг, інтегрований урок, урок-практикум, урок-конференція, урок-диспут, урок-ярмарок, урок-аукціон. Важливу роль надає різнорівневим завданням. При розробці таких видів завдань враховує здібності учнів, рівень їх попередньої підготовки, індивідуальний темп роботи, психологічні особливості, адже користується в своїй роботі принципом, що рівень викладання предмета має бути однаково високим  для всіх учнів, а рівень вимог і допомоги учням має бути різним.

Результативність досвіду:    використання інноваційних форм і методів навчання, професійно спрямованих завдань підвищує інтерес до вивчення предмета, прививає любов до професії водія та бажання удосконалювати професійні якості. Девізом викладача в роботі є слова китайського філософа Конфуція, сказані  ним: «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам'ятаю. Та, що я роблю, я розумію». Ці три прості твердження обґрунтовують потребу людини в активному навчанні. Ці слова можна трохи змінити і отримати кредо інтерактивного навчання в ПТНЗ: «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим я стаю майстром справи».

 

Методичні  розробки:

                                                                       

/використання  інтерактивних  технологій  при  вивченні  будови  автомобіля.doc


Категорія: Передовий педагогічний досвід | Додав: заняття (28.03.2011)
Переглядів: 1076 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі ліцею

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz